Honeyview – savršen prikaz vaših slika

Honeyview – savršen prikaz vaših slika

Honeyview je besplatan program za pregledanje slika. Postoji samo u verziji za Windows operativni sistem. Napravila ga je kompanija Bandisoft 2008. godine. Među sličnim programima, gde vlada snažna konkurencija, izborio je zapaženo mesto.

Šta izdvaja Honeyview od sličnih programa?

Osnovna karakteristika mu je jednostavnost upotrebe. Korisničko okruženje je potpuno redukovano. Sve što nije neophodno je sklonjeno. Vide se samo slike na crnoj pozadini. Po potrebi možete da uključite traku Menu bar na vrhu ekrana. Ona je organizovana na samorazumljiv način i sastoji se od sledećih celina: Prikaz (u kojoj veličini se vide slike), Slajdšou (koji ima opcije: podešavanja brzine, redosleda pojavljivanja i tranzicije između dve slike), Obeleživači, Uređivanje, Kopiraj i Zaključavanje (ovom zadnjom opcijom definišete vidljivost Menu bar-a). Posle samo nekoliko minuta korišćenja sve će vam biti jasno. Help, tutorijali i slično vam neće biti potrebno.

Honeyview - Minimalistic Interface

Honeyview je dobar program za pretraživanje slika. Pretragu možete raditi po imenu, oznaci ili datumu. Slike koje pronađete lako sortirate i organizujete po vašoj želji. Pri pregledanju slika prvo što ćete primetiti je velika brzina učitavanja. Deluje da se pojavljuju trenutno, bez obzira na veličinu kolekcije. Podržavan je veliki broj formata slika. Među tim formatima su normalno i najpoznatiji: BMP, GIF, TIF, JPG, PNG. Honeyview će otvoriti skoro svaku sliku koja postoji. Zip arhive se ne moraju raspakivati da bi se pregledale slike u njima.

Honeyview ima skromne mogućnosti za uređivanje slika. Izdvojićemo po našem mišljenju najvažnije. Možete da rotirati slike. Podržano je odsecanje i promena veličine slika. Podešavanje kontrasta i osvetljenja. Podržani su i neki filteri. Honeyview po želji prikazuje i metapodatke o slici. Sve možete raditi i sa tastature, ali je ipak lakše pomoću miša. Izabranu sliku jednim klikom postavljate kao pozadinu vašeg desktopa.

Logičan zaključak o Honeyview

Honeyview je samo pregledač slika i to radi dobro. Stabilan je u radu. Nisu primećena usporenja i zastoji kod učitavanja velikih slika ili kolekcija. Ne prikuplja lične podatke korisnika, a to znači da ih i nikome ne šalje. Besplatan je, jednostavan, pregledan, radi brzo. Postoji više programa koji su krenuli od iste osnovne ideje da se u njima pregledaju slike. Onda su se dodavanjem opcija pretvorili u nešto drugo. Od svoje veličine postali su spori, nepregledni, a često i komercijalni. Ako bi birali između njih i Honeyview, mi bi izabrali Honeyview. A vi?

Platforma:
Windows

odricanje od odgovornosti